Vásárlási tudnivalók
Kedves Vásárló!
Miután KOSÁRBA rakta a kiválasztott termékeket, kérjük kattintson a MEGRENDELÉS KITÖLTÉSE gombra, maj az adatok kitöltése és FIZETÉSI MÓD kiválasztáa után, kattintson a RENDELÉS FELADÁSA gombra.
Megrendeléséről a megadott e-mail címre visszaigazolást kap.
Amikor a rendelés rögzítésre került: rendszerünk automatikusan e-mailt küld a regisztrációs lapon szereplő e-mail címre és munkatársainknak. Rendelését ettől a pillanattól tartjuk nyílván. Amennyiben pár percen belül nem érkezik automatikus visszaigazolás e-mail címére, valószínű nem sikerült a rendelést rögzíteni. Az első e-mail nem minősül visszaigazolásnak, csak a rendelést nyugtázza.
Fontos: kérjük, várja meg, amíg kollégáink telefonon vagy (újabb) e-mailben értesítik Önt arról, hogy a megrendelt termék(ek) átvehető(ek), szállítható(ak) vagy esetleges készlethiány miatt , mikor lesznek szállíthatóak. A nem automatikus visszaigazolás ( fizikai személy által küldött)1-5 munkanapot is igénybe vehet. Sürgős esetben, telefonon természetesen állunk rendelkezésükre.
Fizetési módok:
1. készpénz vagy bankkártya = csak személyes átvétel esetén, irodánkban
2. UTÁNVÉT = futárszolgálatnak készpénzben fizetés vagy kártyával
3. átutalás = banki átutalás
4. előre utalás= díjbekérőt küldünk e-mailben , mely alapján az utalás elvégezhető, majd az összeg beérkezte után, vagy az ügyfél által küldött banki bizonylat ellenőrzése után , a termék átvehető.
A LAPANTHERA weboldalakon leadott rendelésekben megadott email címek, automtikusan bekerülnek hírlevél rendszerünkbe, ahonnan a Vevő természetesen bármikor törölheti email címét.
Termékeinket természetesen megrendelheti a rendeles@lapanthera.hu címen is, így nem kell kitölteni az internetes felületet.
Amennyiben nem megfelelő az ár, vagy több darabot szeretne vásárolni valamelyik termékünkből,illetve esetleg nem találja a keresett terméket, írjon az ajanlatkeres@lapanthera.hu címünkre, szívesen segítünk.
A LA PANTHERA KFT jogában áll, az átutalásos vásárlási igény felülbírálása, erről, a vevő tájékoztatása.
Elküldött és visszaigazolt megrendelés lemondása, módosítása:
Amennyiben a leadott megrendelés visszaigazolásakor derül ki, hogy elírás vagy rossz adatbevitel történt a vásárló részéről (pl. helytelen szállítási cím, vagy rossz rendelt termék mennyiség),vagy törölni szeretné rendelését, úgy abban az esetben az info@lapanthera.hu e-mail címen keresztül van lehetősége az észrevett hibák javítására, módosítására vagy rendelése törlésére.
Vásárlástól való elállás joga:
A Vevő a termékek esetében jelen szerződéstől és ezzel a vásárlástól, a termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) munkanapon belül, a szállítónak megküldött e-mail és/vagy postai úton kézbesített levélküldemény formájában megküldött egyoldalú írásbeli nyilatkozatával elállhat. A termék visszaszolgáltatásával (szállítás) kapcsolatban felmerült költségeket a Vevő köteles megtéríteni, egyéb költség azonban a Vevőt nem terheli. A terméket eredeti csomagolásában , összes tartozékával együtt kell visszaküldeni, a termék csomagolásától független dobozba. !!! A Szállító a visszaszolgáltatott termék Vevő által korábban megfizetett árát köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 20 napon belül a Vevő részére visszatéríteni.
Szavatosság, reklamáció:
A Vevőt a vonatkozó jogszabályi rendelkezések alapján szavatossági jog illeti meg. A szavatossági jog alapján a Vevő hibás terméket nem köteles átvenni, illetőleg a hiba felfedezését követően a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles azt a LAPANTHERA Kft. mint Szállító (a továbbiakban: Szállító) felé jelezni. A szavatossági jog érvényesítése esetén a Szállító a szavatossági jogoknak a jogszabályban meghatározott sorrendje szerint jár el. Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy kérjük, hogy reklamációjával kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal a weboldalon megadott elérhetőségeken.